stury mury of me !

Isnin, 21 November 2011

hg tercipta untuk aku kaa ?

aduyy msalah laa . dlm aku kate aku nak lupa kan hg , dan aku da tak perlu kan hg . hg maii blik dlm hidupp aku . apa hg mau sbenarr nyaa . aku tak bole k nak lupakan hg if hg msih dok contect aku . aku sygs hg , tapik aku tak suka laa if aku msih terus sygskan hg .. aku takmau hidupp aku sia sia dgn kehadiran seorg lelaki dlm hidupp aku . aku takmau benda dlu terjadik dua kali . aku takmau . ! tapik dlm mse yg sme . aku sygs hg . aku suka hg , aku cinta hg .

plishh weyyy , aku nak lupakan hg . yess memang aku perlukan hg . i need you , tapik hg tercipta untuk aku kaa ? bgy tau japp . aku tak rasa hg sygs kan aku mcm mne aku sygs kan hg . dlm hati aku hnya ade hg sorg . mcm mne nak buang hg dry hidupp aku . setiap mase setiap detik aku teringat hg . );

daa laa . kalau nak tau spe yg aku mksottkan . neei budakk neei laa k . die takde laa nsem sgt . rupa paras tak penting ryte ? sweet tak kami . HAHA . tak coupple pun

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama