stury mury of me !

Khamis, 24 November 2011

nyahh hg dry hidup aku

py berambuss wahai capital ?. py kat awekk hg toe . lpaih neei tak paya laa dok kol aku then swoh aku py ruma hg . ikot suka hg laa nak buat apa lpaih neei . aku da tak tahan if hg buat aku cem neei . keputusan aku skrg . hg py belah . takya dok mai dah . 

dan hg pun takya dok jeless sgt laa . hampa coupp kaa ?  gediks sgt . da ade  bf buat cara ade . hg melekat la dgn die 24 jam pun takpa . ade aku kisah ? ade aku peduli ? heran apa aku . !  .tak mati aih hidup tanpa hg . ddok kat kampong hg sampai hg reputt . ! 

tokse blik sini pun sokey . lebih lama hg stay sne . lbih mudah untuk aku lupa hg . py laa berayang ayang hg & berabg abg hg dgn betina toe . hg bukan spe spe da dlm hidupp aku .  baii 

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama