stury mury of me !

Khamis, 1 Disember 2011

capital ?

alahaiiiiiii , jatuh CINTA pulak , rasa SAYANG pulak kat hg , ! 
salah kaa aku sayang kan hg walaupun kita baru jaa kenal ? if salah aku tak bole buat apa , sbup tak mudah laa nak buang rasa sayang , dan tak mudah manusia yg biasa cem aku neei menghindar dari rasa SAYANG atau pun CINTA , manusia dlm dunia neei tade yg sempurna .aku taktau la hg sygs aku kea tak ! hati seseorg takde spe yg tau kecuali diri sndiri #wah ayat mau dok rilex sait#

aku tau hg tanak tunjuk kan apa yg hg rasa sekrg kan ,?  aku tak kisah laa . yg penting skrg , aku bole tgok hg , aku bole jumpa hg ,, walaupun jarang smbang . HAHA . masih malu la kata kan . da mlaih nak cakap byk , jup gy SS pulak . (; kboiii 

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama