stury mury of me !

Isnin, 26 Disember 2011

the date (;

jyeahh . aku masih egat la weyy hari hari yg bhgiaa bersama hg , hg egat ? ofcoz tak ryte . hee ~ oke no hal , sbup aku tau perasaan kita berbeza . aku sygs hg , hg tak sygs aku . aku cinta hg . hg tak cinta aku , aku hargai hg , hg tak hargai aku . ! now meyh aku nak egatkan hg oke . (;

19.11.2011 <-- hg egat tak tarikh neei . mesti tak lee , tarikh neei hg kacau aku , mase to aku baru jaa smpaii tempat hg . aku tak knl hg lagi . & tak wujud lagi rasa sygs . ! (; 


20.11.2011 <-- igat neei tarkh apa ? tarikh neei kita bukan jumpak , tapi terjumpak . kita terjumpak dekat rockwork , egat tak ? mybe ade skitt memori hg yg msih ade !  aku nampak hg dgn titun kot . kalau tak silap aku . msa toe aku tak knl lagi titun . (; dari jauh aku da bole nampak hg . walaupon baru ja knl sehari . (; hari toe tade rasa sygs lagi . mse to hg msih lagi layan aku dgn elok . sbup kita baru knl . tapi semakin hari hg semakin berubah (; jgn cakap aku berubah syygs . sbup hg yg berubah .

26.11.2011 <-- hg egat tak terikh neei . ? alahaii soalan bodoh ryte . mestilah tak egat . oke tarikh neei hg mintak nambe aku kat kedaii . aku mula mula tanak bgy kat hg . tapi di sbupkan hg buat muka kesiyan . aku bgy jaa laaa . tapi mse aku bgy nambe toe . hg tau ke aku rasa apa . ? aku rasa menyesal sbup bgy kat hg . aku takut aku sygs kan hg . ! 

1.12.2011 <-- hg egat nei tarikh apa . ? tak egat lagi kan . tarikh neei , tarikh kita lepak sama sama . then mmbe mmbe hg snapp pic kita senyap senyap . mse toe aku daa mula sygs kan hg . jyeahh tarikh neei dan hari toe aku daa mula sygs kan hg ! 

12.12.2011 <-- tarikh neei aku baru rasa kasih sygs dari hg ! nak tau sbup apa ? sbup hg pkol org yg fitnah hg . org yg nak bgy hbgan kita hancurr . mase toe aku rasa happy sgt walaupun mula mula dalam hati , aku rasa cem tak pecaia .

20.12.2011 <-- tarikh neei pulak mse aku nak balik ruma aku kat balik pulau . mlm toe kita jumpak dan hg snapp pic dgn aku . mase toe aku rasa tanak tinggalkan hg . dalam hati aku , aku rasa sedeh teramat sgt  . tak snggup nak lepas kan hg walau sesaat . :(

22.12.2011 <-- tarikh neei aku amik result  . then aku terus mai kat hg . sbnarnyaa ayah aku tak bgy aku mai tapik aku pujuk die juga supaya hantar aku . aku relaa weyy buat apa saja demi nak jumpak hg . mlm toe kita jumpak . then snapp pic untuk kali terakhir . mse hg peluk aku toe . aku tanak lepaskan hg   .then masa hg kiss aku , alahaii rasa makin sygskan hg !  aku taktau la kan apa hg rasa mse toe . dan hg msg aku . hg takan lupakan aku kan ? tapi aku tau . hg mesti da lupakan aku . sbup aku neei tak penting pon dlm hidup hg ! 

26.12.2011 <-- masa neei aku bgy tau aku sygskan hg . hg tnya aku cem mne aku bole sygskan hg dgn begitu mudah . hg tgok balik laa apa yg hg da buat kat aku . if hg tanak aku sygskan hg . buat apa hg masuk dlm hidup aku . hg tak penah nak hrgai aku kan . weyy hati wanita mudah terasa k . hati wanita mudah terluka . ! aku taktau pulak yg hg tak sygskan aku . hg bgy byk alasan sbup tanak tima aku . ! oke hg memang guds laa k . hg cakap I NEED SOMEBODY TO LOVE , NOT FOR A MOMENT BUT FOR ALL TIME IN MY LIFE . hg cakap mcm toe hg tau aku rasa apa . apa mamat neei .da ade org mau hg dok buat jual mahal . oke fine , aku terima k . dan mlm kita gaduh toe . aku ngis n tak bole tydor mlm . menyesal aku sygskan hg . ! sbup to aku tak suka laki wujud dlm hidup aku . nak tau kenapa . inilah sbupnyaa . 


0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama