stury mury of me !

Isnin, 9 Januari 2012

8.1.2012

assalammualaikum (; tak jawab dose :P #cepat jawab#
nak tau ke itu tarikh apa ? hehe , oke mumu sturyy . mumu suda di lamar seorg jejaka TAMPAN #wah tampan la sgt ken ?# haha , mumu happy die hadir dalam hidup mumu , mumu pelan II sygskan die . (; . maklum laa org baru coupp neei mesty byk dugaan ken . ? hehe , harap die terima mumu seadanyaa . 

mumu nak lupa kan sesorg . sbup die byk nyakitkan hati mumu , selamat ade MUHD AFFIF neei . tengkiu yaa biey sbup hadir dan temani bby . (; yupp memang laa kita baru kenal kan ? lame II mesti daa biasa . jnji biey jgn curang . if nanak kawan dgn pompuan sokey bby tak kisah (; tapi jgn mgataii . jgn lebih dari berkawan nahh . hg mgatai aku cekik hg :PP #GANAS TAU#

sygs , i love you (;  . harap perasaan biey pon sama cem bby <3
hoyhoy . jgn amik die dari aku nahh . nanak amik die langkah mayat aku dlu . toe pon if aku MATI . now belum mati . soey to say soey to say . tak bole laa nak rampas die dari aku ken ! 

nanak usha pic die eyh . to kat bawah to . ushaa laa . kacak ken ? cem bapak aku . haha watlek watpeace (Y)

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama